

TECHNIK HOTELARSTWA
KWALIFIKACJE
- Obsługa gości w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie
- Realizacja usług w recepcji
PRZEDMIOTY ROZSZERZONE
- Język angielski
- Geografia
Uczniowie poznają zasady przyjmowania i ewidencjonowania rezerwacji dokonywanych przez gości indywidualnych oraz grupy zorganizowane. Uczą się procedur związanych z obsługą gości w recepcji, udzielania informacji turystycznych, oferowania dodatkowych usług zgodnych z ofertą obiektu, rozliczania pobytu. Zaznajamiani są z zasadami utrzymania porządku w jednostkach mieszkalnych oraz odpowiedzialnością materialną za pozostawione mienie przez gości. Przygotowują śniadania dla gości hotelowych oraz uczą się technik nakrywania stołu, przygotowywania sali konsumpcyjnej i podawania potraw. Organizują i rozliczają dodatkowe usługi zgodnie z zamówieniem. W trakcie nauki uczniowie wykorzystują oprogramowanie komputerowe wspomagające obsługę gości hotelowych. Zajęcia z zakresu przygotowania i ekspedycji śniadań odbywają się w nowocześnie wyposażonych pracowniach gastronomicznych oraz sali obsługi konsumenta.
Po zdaniu egzaminów zawodowych, absolwent otrzymuje tutuł technik hotelarstwa